Karibu!! - Reisverslag uit Groningen, Nederland van Carlijn Nijland - WaarBenJij.nu Karibu!! - Reisverslag uit Groningen, Nederland van Carlijn Nijland - WaarBenJij.nu

Karibu!!

Door: Liza

Blijf op de hoogte en volg Carlijn

11 Maart 2015 | Nederland, Groningen

Karibu! Welkom op onze waarbenjij.nu!

Nog 10 dagen, 1 uur en 15 minuten en THERE WE GO! Op naar Tanzania… Dan gaat de reis echt beginnen. We gaan 3,5 week stage lopen in het Turiani Hospital voor onze minor echografie en daarna nog lekker 5 daagjes vertoeven op Zanzibar (lees: blauwe zee, witte stranden, palmbomen, cocktailtje in je hand). Tijdens ons verblijf in Turiani willen wij tevens nog een paar dagen inplannen voor het maken van een safari en het bezoeken van de prachtige watervallen :)!

We zijn nu nog druk bezig met de laatste voorbereidingen: vaccinaties, malaria tabletten ophalen, klamboes regelen, verloskundige vaardigheden herhalen, alvast resorts uitzoeken voor Zanzibar, etc.… Allemaal leuke voorbereidingen voor een spannende reis!

We hebben er super veel zin in en zullen proberen af en toe wat van ons te laten horen!
(Als jullie niks horen, dan regent het, want als het regent schijnt het internet niet te werken ;) )

Kwaheri!

Carlijn, Marliek & Liza

Ps. Voor diegene die het leuk vinden om te zien in welk ziekenhuis wij aan de slag gaan, er is een documentaire over het Turiani Hospital beschikbaar via: www.youtube.com/watch?v=_KotVipavec

• 11 Maart 2015 - 15:14

Meike:

Zo gaaf! Ben heel erg benieuwd naar al jullie verhalen! :)

• 12 Maart 2015 - 14:07

Jorgos :

Ik wordt er sentimenteel van... paar "dagen" geleden zat Carlijn op mijn schoot, was een ieniemienie meisje, en nu gaat ze naar Tanzania .. zucht! :-) GEWELDIG meiden. Heel veel plezier samen. Carry, je oom gaat jullie volgen.. en goed eten daar ja allemaal he? ;-) SMMMAAAAAKKKK

• 18 Maart 2015 - 19:14

Lidy Lammertink-Rutjes:

Dames veel succes, fijn dat we jullie mogen volgen. Gr.

• 19 Maart 2015 - 17:14

Auke:

Geweldige ervaring, heel veel plezier daar!
    En laat die foto's van Zanzibar maar achterwege hoor..

• 21 Maart 2015 - 13:15

Karin:

Nou meiden daar gaan jullie dan. Het grote avontuur tegemoet. Anderhalf uur geleden zag ik jullie nog over mooi Achterhoek t land uitvliegen. Op naar Tanzania, naar zwangere moedertjes en baby's. En natuurlijk naar nog heel veel andere mooie dingen. Have fun! X